Producenci
Regulamin

 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ORION" z siedzibą w Gdyni powstało we wrześniu 2000 roku. Jesteśmy hurtownią artykułów technicznych. Obok sprzedaży świadczymy również usługi w zakresie wykonywania uszczelek, podkładek, sznurów gumowych wykonanych zgodnie z normą, wg wzoru lub zgodnie ze zleceniem klienta.

Właścicielem sklepu internetowego ORION GDYNIA jest Barbara Urszula Śliwińska PHU ORION zarejestrowana pod adresem w Gdyni ul. Przemysłowa 5 : NIP 958-061-75-02 Regon : 192069327 . Firma jest zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 55749 przez Prezydenta Miasta Gdyni.

 

  1. Dokładamy wszelkich starań, aby kupujący był zadowolony. Jeżeli jednak uważasz, że transakcja nie przebiegała wzorowo skontaktuj się z nami w celu rozwiązania problemu. Jeśli masz pytania lub wątpliwości jesrteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz 08.00 - 15.00
  2. Kontakt orionphu1@wp.pl lub telefon 58 7827168 kom. 600815894.
  3. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę , 7 dni w tygodniu. Realizujemy zamówienia które wpłynęły do godz 13.00 , w przypaku przedpłaty została zaksięgowana płatność  . W przypadku złożenia zamówienia w dni wolne , wysyłka nastąpi w pierwszym dniu roboczym .
  4. Płatność : przedpłata na konto : ING Bank Śląski 80105017641000002290279971, płatność za pobraniem  , gotówka przy odbiorze osobistym (lub terminal płatniczy), on-line przez bank lub kartami płatniczymi.
  5.  „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”  Obsługiwane karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * MasterCard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro
  6. UWAGA! W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  7. Wykaz ikon banków i kart płatniczych obsługujące płatności on-line w naszym sklepie
  8.  Wysyłki realizujemy w dni robocze od poniedziałku do piątku - kurierem DPD ok godz 14.00  . Do każdej przesyłki załączamy fakturę VAT lub paragon fiskalny , które   wkładamy pod list przewozowy na paczce. Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia , awarie i inne sytuacje nie zależne od sprzedawcy , które mogą spowodować opóźnienia w dokonaniu terminowej wysyłki.
  9. W przypadku otrzymania przedmiotu niezgodnego z opisem na aukcji można przedmiot odesłać na nasz adres. W takim potwierdzonym przypadku zwracamy koszt zakupu przedmiotu oraz koszt wysyłki przedmiotu w obie strony lub wymieniamy na zgodny z opisem. Decyzję podejmuje kupujący. Uwaga! Przed wysyłką należy powiadomić sprzedawcę o zaistniałej sytuacji. Nie wolno odsyłać przesyłki za pobraniem.
  10. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia dostarczenia przedmiotu spowodowane przez Pocztę Polską .W przypadku wysyłki towaru listem zwykłym , nie ponosimy odpowiedzialności za zagubienie przesyłki z powodu braku rejestracji wysyłki.
  11. W przypadku nieotrzymania przedmiotu , gdy przedmiot miała dostarczyć Poczta Polska składamy reklamację ( po 14 dniach od wysyłki ) i o jej wyniku informujemy kupującego. W ciągu 3 dni od otrzymania odszkodowania od Poczty Polskiej przelewamy je na konto kupującego. Jeśli to możliwe i klient wyrazi zgodę naprawimy szkodę w możliwie najkrótszym akceptowanym  przez kupującego czasie.
  12. Kurier jest zobowiązany dostarczyć przesyłkę na następny dzień roboczy (max 2 dni robocze) od nadania. W przypadku opóźnienia zwracamy koszt przesyłki po rozpatrzeniu reklamacji przez firmę kurierską.
  13. Jeżeli opłacona z góry przesyłka zostanie zagubiona przez firmę kurierską, to kupujący otrzyma pełen zwrot za wysyłkę i przedmiot zakupu.
  14. Sprawy sporne jeśli nie zostaną rozstrzygnięte między stronami, będą rozstrzygane na drodze sądowej .
  15. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

    W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
    Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: orionphu1@wp.pl lub listownie. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
    Przesyłkę należy nadać na adres : PHU ORION 81-036 Gdynia ul.Przemysłowa 5


    PHU ORION Barbara Urszula Śliwińska
    81-036 GDYNIA
    ul.Przemysłowa 5

    Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
    Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .



    Imię i nazwisko………………………………………………………….
    Login ……………………………………………………………..
    Adres …..…………………….……..…………………………………….
    Data………………………………………………………………………….
    …….……………………………………………………………………
    Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)


    Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
    1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
    2. Inne ..............

    Brak możliwości odstąpienia od umowy:

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach sklepu nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

    1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


    Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

    1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 
    2. Inny ………………………….
    1. Dane osobowe podawane podczas rejestracji klienta będą gromadzone i przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych" (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r.  Nr 101 poz. 926, ze zm.) i nie będą udostępniane zewnętrznym podmiotom. Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo  do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.  Zamawiający podając te dane i przesyłając je poprzez wysłanie formularza wyraża równocześnie zgodę na  ich gromadzenie i przetwarzanie.

    W związku z powyższym kupującym przysługują następujące prawa:

    • prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,
    • prawo do ich poprawiania oraz modyfikacji,
    • prawo do kontroli przetwarzania ich danych osobowych, na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.

    W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, kupujący mają:

    Uwaga!

    Przed dokonaniem zakupów zapoznaj się z regulaminem sklepu. 

    Dokonanie zakupu oznacza akceptację warunków zawartych w regulaminie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl