Producenci
Zwroty i reklamacje
  1. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

    W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności bez kosztów transportu.
    Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: orionphu1@wp.pl lub listownie. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
    Przesyłkę należy nadać na adres :
     

    PHU ORION Barbara Urszula Śliwińska
    81-061 GDYNIA
    ul.Hutnicza 12

    Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
    Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .



    Imię i nazwisko………………………………………………………….
    Login ……………………………………………………………..
    Adres …..…………………….……..…………………………………….
    Data………………………………………………………………………….
    …….……………………………………………………………………
    Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
  2. Zwrot  towaru - Reklamacja.                                                                                                                    Klient ma prawo do zwrotu towaru w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem lub posiadającego wady. W tym przypadku kupujący decyduje o sposobie załatwienia sprawy w porozumieniu ze sprzedającym. Kupujący może zażądać wymiany towaru na prawidłowy lub dokonać zwrotu.
  3. Koszty reklamacji lub zwrotu ponosi sprzedawca . Również koszty transportu w obie strony ponosi sprzedawca.
  4.  Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
    1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
    2. Inne ..............
  5. Odesłanie towaru :  Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane  akcesoria oraz paragon lub fakturę. Fakturę korygującą wysyłamy pocztą 
  6. Brak prawa do odstąpienia od umowy:

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach sklepu nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

    1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb;
    4) w której przedmiot umowy został wykonany zgodnie z normą lub wytycznymi klienta
    5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    6) zawartej w drodze aukcji publicznej;


    Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

    • Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 
    • Inny ………………………….
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl