Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności bez kosztów transportu. Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: orionphu1@wp.pl lub listownie. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres :
PHU ORION Barbara Urszula Śliwińska 81-036 GDYNIA ul.Przemysłowa 5
Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… . Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .
Imię i nazwisko…………………………………………………………. Login …………………………………………………………….. Adres …..…………………….……..……………………………………. Data…………………………………………………………………………. …….…………………………………………………………………… Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
Zwrot towaru - Reklamacja. Klient ma prawo do zwrotu towaru w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem lub posiadającego wady. W tym przypadku kupujący decyduje o sposobie załatwienia sprawy w porozumieniu ze sprzedającym. Kupujący może zażądać wymiany towaru na prawidłowy lub dokonać zwrotu.
Koszty reklamacji lub zwrotu ponosi sprzedawca . Również koszty transportu w obie strony ponosi sprzedawca.
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
Inne ..............
Odesłanie towaru : Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria oraz paragon lub fakturę. Fakturę korygującą wysyłamy pocztą
Brak prawa do odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach sklepu nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb; 4) w której przedmiot umowy został wykonany zgodnie z normą lub wytycznymi klienta 5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 6) zawartej w drodze aukcji publicznej;
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.